مُرُنگ دُرنگ

سی خاطِر ارزشی که سی ای دو روز زندگی قائلُم وُ لذِت ثبتش

مُرُنگ دُرنگ

سی خاطِر ارزشی که سی ای دو روز زندگی قائلُم وُ لذِت ثبتش

منوی بلاگ

پاره

شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۱۷ ق.ظ

دارم سعی می‌کنم بپذیرم که روزهای سختی را دارم می‌گذرانم. خیلی سخت. خسته‌ام از این که مستقیم و غیرمستقیم همه انتظار دارند آدم منطقی و مقاوم، من باشم. من لحظه‌ای دست از پا خطا نکنم و مواظب خودم و دیگری همزمان باشم. من حتی زورم به خودم نمی‌رسد. به سختی زورم رسیده و این‌جام. ادامه دادنش بسیار سخت‌تر است. نصف روز را با حالت تهوع و چشم‌های پر از اشک می‌گذرانم و می‌خواهم سرم را به در و دیوار بکوبم و گند بزنم به همه‌چیز. ولی کسی که حق هیچ اشتباه کوچکی ندارد منم. چون لابد ادم قوی‌تر منم و مسئولیت تمام کردن همه‌چیز با من. من خسته‌ام از اینکه غم‌های خودم و خشم دیگری را همزمان تحمل کنم و لحظه‌ای کلمه‌ی اشتباهی از دهانم بیرون نیاید.

واقعا خسته‌ام. باید تکرار کنم و گریه کنم. باید دست برداردم از گفتن این که نه چیزی نیست، درست می‌شه.‌

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۸
حیران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">